Bij LOVEissue hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven we ernaar om ze in topconditie aan jou te leveren. Voordat een item wordt verzonden, ondergaat het een grondige controle om eventuele gebreken te detecteren. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, dan kun je aanspraak maken op garantie. Volgens de wet ben je verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het gebrek hierover bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
LOVEissue hanteert een garantietermijn van 3 maanden vanaf de datum van aankoop. Ons team zal elke situatie individueel beoordelen. Maak duidelijke foto’s of een video van het defecte item en stuur deze samen met je ordernummer en een korte beschrijving naar info@loveissue.nl, zodat wij het kunnen beoordelen.
Houd er rekening mee dat je alleen aanspraak kunt maken op onze garantie als het sieraad is aangekocht via onze website, www.loveissue.nl.
Als je in aanmerking komt voor garantie, zal LOVEissue je een passende oplossing voorstellen. Dit kunnen de volgende opties zijn:
De garantie vervalt als het product gebreken vertoont die zijn veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, of als jij of anderen wijzigingen hebben aangebracht aan het product of het op een manier hebben gebruikt waarvoor het niet bedoeld is.
Hoewel al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en onder normaal gebruik niet verkleuren, hebben we enkele tips om je sieraden langer mooi te houden:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@loveissue.nl. We zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen.
Mocht dit niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan bieden we de mogelijkheid om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Je kunt dit doen via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Je kunt het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit platform biedt een onafhankelijke online geschillenbeslechting aan.
Als je klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.
Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia
+62 212-345-321
deva@mail.com